باطنی مطرح كرد؛ اولین تمرکز دشمن روی گرفتن امید از نسل جدید است

    Home  /  جشن  /  باطنی مطرح كرد؛ اولین تمرکز دشمن روی گرفتن امید از نسل جدید است

باطنی مطرح كرد؛ اولین تمرکز دشمن روی گرفتن امید از نسل جدید است Image

باطنی مطرح كرد؛ اولین تمرکز دشمن روی گرفتن امید از نسل جدید است

به گزارش صد کادو، مدیر شبکه امید و کودک اظهار داشت: دشمن در رویارویی با نسل جدید دقیقاً تمرکزش روی گرفتن امید بوده و گرفتن امید از نسل جدید به معنای گرفتن آینده از این کشور است.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید و کودک ضمن اشاره به اهمیت شبکه کودک و امید به عنصر امید اجتماعی در برنامه سازی اظهار داشت: برنامه ریزی اول دشمن برای کشورمان روی مبحث امید است و نخستین موضوعی که دشمن می خواهد آنرا از نسل جدید بگیرد، امید است. چونکه امید آخرین چیزی است که میتوان از کسی گرفت. ازاین رو طبعا مبحث امید باید محور برنامه ریزی های ما در شبکه های کودک و امید باشد.
وی افزود: دشمن در رویارویی با نسل جدید دقیقاً تمرکزش روی گرفتن امید بوده و گرفتن امید از نسل جدید یعنی گرفتن آینده از این کشور است. اصلی ترین و مهم ترین مسأله ما در شبکه های امید و کودک این بوده که نسل جوان را به امید دعوت نماییم و البته نه آن که مستقیم به آنها بگوییم امید داشته باشید یا امیدوار باشید.
مدیر شبکه های امید و کودک اظهار داشت: ما باید باید به نسل جوان، فرصت کار کردن دهیم و برای او رویا بسازیم و برایش قله تعریف نماییم. نیازهای روزش را به درستی و دقیق و بموقع پاسخ دهیم تا در نهایت او را به نقطه امید و امیدواری برسانیم. ما باید او را فعال نماییم نه آن که صرفاً بگوییم که فعال شوید. تلاش مان در این دو شبکه کاملا بر همین مبنا است.
وی اضافه کرد: ما در شبکه های کودک و امید با شبکه های تعاملی روبرو می باشیم به این معنا که در شش ماه گذشته ۱۷ پویش را در این دو آنتن راه اندازی کردیم و در این پویش ها به شکل مستقیم شاهد نزدیک به ۴۰ میلیون کنش و واکنش توسط مخاطبان بودیم. ما به واسطه این پویش ها توانستیم مخاطبان مان را در موضوع هایی همچون امیدآفرینی فعال نماییم.
باطنی اظهار داشت: ما در دو شبکه کودک و امید تلاش می نماییم که صرفاً برنامه نسازیم بلکه به واسطه پویش به مخاطبان مان بگوییم «نقالی کنید»؛ «شاهنامه بخوانید»؛ «پاسبان زبان فارسی باشید»؛ «درخت بکارید و به طبیعت و محیط زیست تان کمک کنید»؛ «تسبیح در دست بگیرید و با خدای خودتان نجوا کنید»؛ «از بزرگترها نقل درستی بشنوید، عمل کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید». تک تک این پویش ها برگزار شد و ما روی آنتن سعی کردیم به واسطه آن امیدواری را در بین کودکان و نوجوانان مان ترویج دهیم.
وی ضمن اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مسأله فرهنگی را موضوعی دانست که نمی توان یک شبه برای آن برنامه ریزی کرد و در ادامه اظهار داشت: در این سال ها شاهد صدمه های گسترده ای در حوزه فرهنگ هستیم. طبعا وجود مجموعه ای به نام شورای فرهنگ عمومی می تواند جایی برای تحقق ایجاد گفتمان هایی در حوزه فرهنگ باشد. مدیر شبکه امید اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی همچون خود ساحت فرهنگ در توجهاتی که باید حاکمیت نسبت به آن می داشت، مظلوم واقع شده است. حتما شورای فرهنگ عمومی بعنوان مجموعه بالادستی می تواند با تشکیل تمرکزی دقیق تصمیم گیری ها و اقدامات بزرگی انجام دهد و ما هم در شبکه های کودک و امید بتوانیم نقش خویش را به بهترین شکل ممکن ایفا نماییم و در نهایت شاهد تحقق اهداف در حوزه فرهنگ باشیم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای باطنی مطرح كرد؛ اولین تمرکز دشمن روی گرفتن امید از نسل جدید است بسته هستند Date | 05/09/2024

categories & tags