با حضور نوجوانان تهرانی انجام می شود؛ پویش نذری اربعین در فرهنگسراهای تهران

    Home  /  جشن  /  با حضور نوجوانان تهرانی انجام می شود؛ پویش نذری اربعین در فرهنگسراهای تهران

با حضور نوجوانان تهرانی انجام می شود؛ پویش نذری اربعین در فرهنگسراهای تهران Image

با حضور نوجوانان تهرانی انجام می شود؛ پویش نذری اربعین در فرهنگسراهای تهران

صد کادو: پویش نذری اربعین همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و برگزاری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران، با مشارکت نوجوانان فرهنگسراهای پایتخت انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، پویش «نذری اربعین» امسال در قالبی متفاوت و با مشارکت نوجوانان حلقه های بچه های فرهنگسرا و موکب داران نوجوان برگزار می گردد.
در این پویش که با هدف تربیت نسل نوجوانان کنشگر فرهنگی برگزار می شود، نوجوانان فعال در حلقه های بچه های فرهنگسرا و موکب داران نوجوان، با حمایت های مردمی اقلام پذیرایی را برای تهیه ی لقمه «نذری اربعین» خریداری می کنند و سپس با تسهیلگری و نظارت مسئولان فرهنگسراها برمبنای امکانات موجود هر منطقه، مبادرت به پخت و بسته بندی لقمه های پذیرایی «نذری اربعین» می کنند.
در بخش بعدی این پویش، نذورات مردمی که توسط نوجوانان تهیه و بسته بندی شده است، در موکب های مستقر در راه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی بین عزاداران توزیع خواهد شد.
نوجوانان علاقمند برای پیوستن به پویش «نذری اربعین» و عضویت در حلقه بچه های فرهنگسرا می توانند به نزدیک ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه نمایند.
چهاردهمین آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، با شعار «لشکر حسین (ع)، لشکر قدس»، فردا یکشنبه ۴ شهریور بعد از نماز بامداد با قرائت زیارت شریف اربعین از میدان آیینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با حضور نوجوانان تهرانی انجام می شود؛ پویش نذری اربعین در فرهنگسراهای تهران بسته هستند Date | 01/09/2024

categories & tags