فردا دوشنبه؛ بازنمایی نقش زنان در مصائب محرم بررسی می شود

    Home  /  جشن  /  فردا دوشنبه؛ بازنمایی نقش زنان در مصائب محرم بررسی می شود

فردا دوشنبه؛ بازنمایی نقش زنان در مصائب محرم بررسی می شود Image

فردا دوشنبه؛ بازنمایی نقش زنان در مصائب محرم بررسی می شود

به گزارش صد کادو، کنفرانس بازنمایی نقش زنان در مصائب محرم دوشنبه این هفته ۱۴ شهریور توسط کمیته زنان انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، کنفرانس «بازنمایی نقش زنان در مصائب محرم» روز دوشنبه چهاردهم شهریور ماه توسط کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران و با مشارکت اداره کل همکاریهای فرهنگی و امور ایرانی ها خارج از کشور سازمان فرهنگ و تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.
سیمین حاجی پور ساردویی دبیر علمی کمیته مطالعات زنان، اظهار داشت: به مناسبت ایام بعد از شهادت امام حسین (ع) و احتیاج به بازتفسیر شخصیت بانوان بنی هاشم با تکیه بر شخصیت محوری حضرت زینب (س) در تداوم راه و رسالت امام حسین (ع) کنفرانس «بازنمایی نقش زنان در مصائب محرم» توسط این کمیته و با مشارکت اداره کل همکاریهای فرهنگی و امور ایرانی ها خارج از کشور سازمان فرهنگ و تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این کنفرانس با حضور دکتر لاله افتخاری نماینده دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ایران، عباسعلی رهبر عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، سعیده باقری فرد رئیس اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان و مرضیه حاجی پور ساردویی دبیر اجرایی کمیته مطالعات زنان و مدیر نشست برگزار می گردد.
دبیر علمی کمیته مطالعات زنان در رابطه با نحوه برگزاری این کنفرانس اظهار داشت: این کنفرانس روز دوشنبه ۱۴ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اندیشگاه کتابخانه ملی برگزار می گردد و ورود به آن، برای کلیه علاقه مندان آزاد و مجانی است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فردا دوشنبه؛ بازنمایی نقش زنان در مصائب محرم بررسی می شود بسته هستند Date | 04/09/2022