همزمان با  روز جهانی كودك؛ هفتمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد

    Home  /  جشن  /  همزمان با  روز جهانی كودك؛ هفتمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد

همزمان با  روز جهانی كودك؛ هفتمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد Image

همزمان با  روز جهانی كودك؛ هفتمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد

صد کادو: هفتمین همایش فرهنگ و خانواده همزمان با روز جهانی کودک فردا دوشنبه ۱۶ مهر در فرهنگسرای خانواده انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، همزمان با روز جهانی کودک هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» با موضوع «مبانی روانشناختی و تربیتی غنی سازی اوقات فراغت کودکان» دوشنبه ۱۶ مهر در فرهنگسرای خانواده انجام می شود.
روز جهانی کودک در سرتاسر جهان انگیزه ای برای توجه به حقوق خردسالان است کشورهای جهان بنا بر سنت و فرهنگ خود، این روز را به گونه های مختلف برگزار می کنند این روز در ایران ۱۶ مهر جشن گرفته می شود.
هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» با مشارکت و همکاری مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا، کلینیک هیجان و اندیشه و فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد و در آن، اساتید حوزه روانشناسی و خانواده همچون غلامعلی افروز استاد دانشگاه تهران، ناصرالدین کاظمی حقیقی نایب رییس انجمن علمی خردسالان استثنایی، کاوه مقدم روانشناس و فعال در عرصه فرزندان طیف اتیسم، فرهاد چنگیزی روانشناس، شیوا مقدم رییس فرهنگسرای خانواده حضور دارند و به سخنرانی می پردازند.
اوقات فراغت در خردسالان و نوجوانان آهسته گام رویکرد های خانواده محور، اوقات فراغت در افراد تیزهوش، اوقات فراغت و اختلال در طیف اتیسم، اوقات فراغت در افراد با مشکلات حسی، فرهنگ، اوقات فراغت، خانواده همچون موضوع های مورد سخنرانی و بررسی در هفتمین همایش فرهنگ و خانواده است.
اجرای این همایش به عهده عذرا مرادی است و تعدادی از نوجوانان استثنایی نیز در آن به هنرنمایی می پردازند.
هفتمین همایش «فرهنگ و خانواده» دوشنبه ۱۶ مهر از ساعت ۱۴ در فرهنگسرای خانواده به آدرس خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق انجام می شود.

Author | صدکادو Comments | 0 Date | 17/10/2024

leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.