پوستر هفته ملی کودک منتشر گردید

    Home  /  جشن  /  پوستر هفته ملی کودک منتشر گردید

پوستر هفته ملی کودک منتشر گردید Image

پوستر هفته ملی کودک منتشر گردید

به گزارش صد کادو، پوستر هفته ملی کودک سال ۱۴۰۳ از جانب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر گردید.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» برگزار می گردد. کانون پرورش فکری در این هفته در کنار دیگر نهادهای پیوسته با حوزه کودک به برگزاری برنامه های متنوع خواهد پرداخت. بر همین مبنا پوستر هفته ملی کودک هم از جانب معاونت فرهنگی کانون انتشار یافته است.
علی روضه خوان – طراح این پوستر – درباره طراحی این اثر می گوید: ایده و سبک اجرای شکل گرفته در پوستر، برگرفته از شعاری است که با عنوان «برای آینده» برای آغاز مدارس در سطح عمومی و تبلیغات شهری به کار رفت؛ شعار هفته ملی کودک هم نزدیک به این شعار است.
وی ادامه داد: متولی اصلی هفته کودک کانون پرورش فکری و پایه اصلی کار در کانون کتاب است. دانش آموزان هم با کتاب و فعالیتهایی که در فضاهایی مانند کانون انجام می دهند، می توانند شرایط رشد بهتری در جامعه داشته باشند.
طراح پوستر هفته ملی کودک افزود: در نمادهای پوستر کتاب، کاردستی و… می بینیم که بچه ها در خیال خودشان دارند و می توانند مراتب بالاتر را به شکل صعودی طی کنند. نماد ماه و پرچم ایران هم که در بالای کار طراحی شده است یعنی این فضای رشد کودکانه سبب رشد و رسیدن به اهداف متعالی تر در آینده خواهد شد.
بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل کانون روضه خوان در انتها اظهار داشت: از طرفی دوستان کانون هم سیاست های کلی و این که چه عناصری را به کار ببریم مطرح نمودند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سرتاسر کشور برگزار می نماید.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پوستر هفته ملی کودک منتشر گردید بسته هستند Date | 06/10/2024