با حكم صالحی؛ انتظامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد شد

    Home  /  جشن  /  با حكم صالحی؛ انتظامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد شد

با حكم صالحی؛ انتظامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد شد Image

با حكم صالحی؛ انتظامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد شد

به گزارش صد کادو، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی حسین انتظامی را بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد منصوب نمود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی حسین انتظامی را بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارت خانه منصوب نمود.
مشروح متن این حکم را در ادامه می خوانید:
«جناب آقای دکتر حسین انتظامی نظر به تعهد و تجارب پرارزش و دیرین جناب عالی در حوزه های متعدد مدیریتی و فرهنگی به باعث این حکم بعنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب می شوید.
امید است با اتکا به خداوند قادر متعال در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشی علمی و فرهنگی که داشته و دارید و با امعان نظر به مأموریت های محوله و تاکید بر موارد مندرج در پیوست حکم موفق و موید باشید.
متن پیوست این حکم به شرح زیر است:
۱- طراحی ساز و کار اجرای کلان برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت چهاردهم در چهارچوب وظایف معاونت
۲- پیگیری تکالیف مقرره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه هفتم پیشرفت با همکاری معاونت ها، سازمان ها و مراکز وزارت متبوع بر مبنای ابلاغیه های شورای راهبری برنامه هفتم پیشرفت در دولت چهاردهم.
۳- اجرای دقیق قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و شفاف سازی اطلاعات مالی و اداری در جهت سلامت و انضباط دقیق در وزارت متبوع
۴- اجرای کامل و سریع دولت الکترونیک در تمامی سطوح ستادی و استانی در چارچوب پنجره واحد خدمات
۵- انجام اقدامات لازم ساختاری، مقرراتی، انسانی و… در جهت تقویت اقتصاد فرهنگ در حوزه های مختلف و بهبود محیط کسب و کار با همکاری معاونت ها و سازمان ها و مراکز مستقل وزارت متبوع
۶- ایجاد سازوکار مناسب برای رشد شاخصهای بهره وری در سطوح مختلف وزارت خانه در ستاد، سازمان های تابعه، نهادهای وابسته و ادارات کل استانی (بودجه ریزی عملیاتی، اصلاح فرایندها و…)
۷- طراحی و ایجاد سکوی یکپارچه، هوشمند و شفاف برای راهبری عادلانه و هدفمند یارانه ها و حمایت های دولت از فعالان و مصرف کنندگان عرصه فرهنگ و هنر از تمام مبادی بودجه ای با همکاری معاونت ها و سازمان ها و مراکز مستقل وزارت متبوع
۸- تقویت منابع بودجه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق های متعدد (بودجه مصوب و مشارکت های بین سازمانی، ظرفیتهای مردمی و…) با همکاری معاونت ها، سازمان ها و مراکز وزارت متبوع
۹- تقویت جدی ظرفیتهای فناورانه در تحقق مأموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
۱۰- ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی همکاران وزارت خانه با استفاده از حداکثر ظرفیتهای قانونی
حسین انتظامی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و دارای دکترای مدیریت راهبردی است.
وی تجربه نگاری خود از مدیریت در دولت های یازدهم و دوازدهم بعنوان معاون مطبوعاتی، دبیری کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، ریاست سازمان سینمایی، دستیار وزیر و … را در کتابی به نام “پرگار” منتشر نموده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همینطور از خدمات و تلاشهای سیدمحمود اسلامی معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع این وزارت خانه قدردانی نمود.
در متن تقدیر سیدعباس صالحی خطاب به سیدمحمود اسلامی هم آمده است:
“جناب آقای دکتر محمود اسلامی
با سلام و تحیات
خدمات صادقانه جناب عالی در دوره مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باعث سپاس و امتنان اینجانب و مدیران و کارکنان این وزارت خانه بوده و خواهد بود.
توفیقات روز افزون تان را از ایزد منان خواستارم. “

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با حكم صالحی؛ انتظامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد شد بسته هستند Date | 24/09/2024