با حكم صالحی؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد منصوب گردید

    Home  /  جشن  /  با حكم صالحی؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد منصوب گردید

با حكم صالحی؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد منصوب گردید Image

با حكم صالحی؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد منصوب گردید

صد کادو: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استانها در این وزارتخانه منصوب نمود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی محمدی را به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استانها در این وزارتخانه منصوب نمود. محمدی قبل از این مشاور وزیر و دبیر هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی بود.
مشروح متن حکم صالحی را در ادامه می خوانید:
«جناب آقای دکتر مهدی محمدی
نظر به سوابق و تجارب موفق و باارزش جناب عالی در عرصه های مختلف مدیریتی، به سبب این حکم به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استانها منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در تعامل فعال با استانداران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با همکاری مجموعه معاونت ها، مؤسسات و سازمان های تابعه، در انجام شایسته وظایف و مسئولیت ها و نیز استیفای حقوق وزارت متبوع در مراجع ذی صلاح موفق باشید.»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تکریم سیدمحمد هاشمی معاون پیشین حقوقی و جانشین وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استانها، از خدمات و کوشش های سیدمحمد هاشمی قدردانی نمود.
صالحی اضافه کرد: خدمات سید محمد هاشمی در زمان تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها و همین طور دستیاری وزیر تأثیرگذار بود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
وی در ادامه با معرفی مهدی محمدی به عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استانها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را فردی مسئولیت پذیر در همه حوزه های مدیریتی اش دانست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر خاصیت های شخصیتی و مدیریتی معاون جدید حقوقی این وزارتخانه، اضافه کرد: آقای محمدی از بیت صالح هستند و در دوران مختلف مدیریتی خود پیگیری های موفقی داشته و تعاملات خوبی هم در دوران مسئولیت در هیأت رسیدگی به مراکز فرهنگی با مؤسسات فرهنگی داشته است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با حكم صالحی؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ارشاد منصوب گردید بسته هستند Date | 23/09/2024