رییس كمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد: راه اندازی فرهنگسرای کتاب و شعر و ادب در شهر یزد

    Home  /  جشن  /  رییس كمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد: راه اندازی فرهنگسرای کتاب و شعر و ادب در شهر یزد

رییس كمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد: راه اندازی فرهنگسرای کتاب و شعر و ادب در شهر یزد Image

رییس كمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد: راه اندازی فرهنگسرای کتاب و شعر و ادب در شهر یزد

صد کادو: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد از تجهیز و راه اندازی فرهنگسرای کتاب و شعر و ادب در شهر یزد آگاهی داد.
به گزارش خبرنگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، حجت الاسلام سید ناصر حیدری اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت های مسئولان استانی و همکاری شورا توانستیم اقدامات خوبی در حوزه های فرهنگی در استان انجام دهیم. وی ادامه داد: یکی از اقدامات دراین زمینه، ترویج کارهای کتاب و کتابخوانی است که پشتیبانی از رویدادهای این حوزه را بدنبال دارد. حجت الاسلام حیدری افزود: کارهای زیرساختی در سطح شهر یزد به عنوان گام اساسی شورای اسلامی شهر یزد در این دوره است و نمونه آن نیز توجه به فرهنگسراها و ایجاد این بخش فرهنگی در کنار مساجد، تکایا و حسینیه ها است. رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد اعلام نمود: ایجاد فرهنگسرای کتاب در دستور کار شورا قرار گرفت و این اقدام فرهنگی را انجام دادیم و این فرهنگسرا با هدف ترویج مطالعه و کتابخوانی در آغاز خیابان ایرانشهر درحال نهایی شدن و تجهیز است. وی اظهار داشت: در کنار آن نیز فرهنگسرای شعر و ادب را در دستور کار خود قرار دادیم که درحال تجهیز است و امیدواریم به زودی در دسترس اهالی فرهنگ و ادب قرار گیرد. حجت الاسلام حیدری افزود: در حوزه فرهنگسراها مرکز وحی و اندیشه در خانه چارسوقی ها در عرصه باورهای اسلامی و زیبایی های اسلام، مرکز مطالعات اسلامی بانوان، پژوهشکده مادر و فرزند، فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای کتاب دنبال کرده ایم. سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: بزرگترین و مجهزترین نمایشگاه ساختار اسلام نیز همچون اقدامات دیگر شورای شهر یزد بوده و مجموعه علمی آموزشی و شهر بازی معارفی نیز در کنار آن دنبال شده است. وی اظهار داشت: مجموعه کارخانه جنوب که سال ها مانده درحال ایجاد رویدادهای ماندگار فرهنگی و مذهبی و سرگرمی است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای رییس كمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد: راه اندازی فرهنگسرای کتاب و شعر و ادب در شهر یزد بسته هستند Date | 15/08/2024