نشست تحلیلی هویت فرهنگی اصفهان فرصت ها و چالش ها

    Home  /  جشن  /  نشست تحلیلی هویت فرهنگی اصفهان فرصت ها و چالش ها

نشست تحلیلی هویت فرهنگی اصفهان فرصت ها و چالش ها Image

نشست تحلیلی هویت فرهنگی اصفهان فرصت ها و چالش ها

صد کادو: اصفهان نشست تحلیلی «هویت فرهنگی اصفهان؛ فرصت ها و چالش ها» از طرف خبرگزاری ایسنا و جهاددانشگاهی واحد اصفهان انجام می شود.

نشست تحلیلی «هویت فرهنگی اصفهان؛ فرصت ها و چالش ها»، با حضور مرتضی دهقان نژاد، عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه اصفهان؛ حشمت الله انتخابی، نویسنده و فعال فرهنگی و اجتماعی و محمدرضا ضیاء، محقق، پژوهشگر و مدرس دانشگاه انجام می شود.

این نشست روز دوشنبه، ۱۵ مرداد و از ساعت ۱۷ مرداد در محل کتابفروشی اردیبهشت جهاددانشگاهی واقع در میدان آزادی، خیابان دانشگاه از طرف خبرگزاری ایسنا و جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار می گردد.

خبرگزاری ایسنا منطقه‌ی اصفهان از شهریورماه سال ۱۴۰۲ و در قالب پرونده ای ویژه، به موضوع «بازیابی هویت فرهنگی اصفهان» پرداخته است. در این خصوص و تا حالا «ستیزه با فرهنگ سپاهانی، با خردِ راست و درست سازگاری ندارد» در گفت و گو با «میرجلال الدین کزازی» چهره ماندگار فرهنگ و ادب ایران، «موسیقی اصیل ایرانی، مایه تقویت هویت فرهنگی است» در گفت و گو با «علی اصغر شاهزیدی» پیشکسوت روش آوازی اصفهان، «از تنها شهری که از دوران آغازین تاریخ ایران وجود داشته چه می دانید؟» و «هویت ایرانی در اصفهان تبلور پیدا می کند» در گفت و گو با «مهدی کیوان» تاریخ دان و اصفهان پژوه، «تئاترِ اصفهان را احیا کنید» در گفت و گو با «قطب الدین صادقی» پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و همین طور «هویت تاریخی اصفهان به زاینده رود وابسته است» در گفت و گو با «ایران غازی» پژوهشگر پیشکسوت حوزه‌ی جغرافیا، عناوین مطالب انتشار یافته در این خبرگزاری با موضوع بازیابی هویت فرهنگی اصفهان بوده است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای نشست تحلیلی هویت فرهنگی اصفهان فرصت ها و چالش ها بسته هستند Date | 06/08/2024