فردا دوشنبه انجام می شود؛ بیست ویکمین نشست بچه های رستا با حال و هوای انتخابات

    Home  /  جشن  /  فردا دوشنبه انجام می شود؛ بیست ویکمین نشست بچه های رستا با حال و هوای انتخابات

فردا دوشنبه انجام می شود؛ بیست ویکمین نشست بچه های رستا با حال و هوای انتخابات Image

فردا دوشنبه انجام می شود؛ بیست ویکمین نشست بچه های رستا با حال و هوای انتخابات

صد کادو: بیست و یکمین نشست بچه های رستا با محوریت اولویت های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران و نیم نگاهی به انتخابات فردا دوشنبه ۱۸ تیر در مسجد امام حسین (ع) انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، بیست و یکمین نشست «بچه های رستا» توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸، سراغ اولویت های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران رفته و نیم نگاهی به انتخابات اخیر دارد.
این جلسه حال و هوای انتخاباتی داشته و با شعار «اگر شما رییس جمهور بودید…» ویژه نوجوانان انجام می شود. محور اصلی این ویژه برنامه، گفت و گوی نوجوانان درباره ی انتخابات و اولویت های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران است.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شرایطی انجام شد که بخش مهمی از شرکت کنندگان در آن جوانان و رای اولی ها بودند. انتظارات و خواسته های آنان از رئیس جمهور منتخب موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
دختران نوجوان فعال فرهنگی مسجد امام حسین (ع) منطقه ۸ شهرداری، میهمان اصلی این ویژه برنامه هستند و در گفتگویی دوستانه درباره ی موضوع مذکور صحبت می کنند.
بیست و یکمین نشست «بچه های رستا» دوشنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۶ در مسجد امام حسین (ع) واقع در نارمک، انتهای خیابان گلستان، داخل ۴۶ متری ثانی انجام می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فردا دوشنبه انجام می شود؛ بیست ویکمین نشست بچه های رستا با حال و هوای انتخابات بسته هستند Date | 08/07/2024