در گزارش صد كادو مطرح شد؛ کودکان و نوجوانان کیک عید غدیر درست می کنند

    Home  /  جشن  /  در گزارش صد كادو مطرح شد؛ کودکان و نوجوانان کیک عید غدیر درست می کنند

در گزارش صد كادو مطرح شد؛ کودکان و نوجوانان کیک عید غدیر درست می کنند Image

در گزارش صد كادو مطرح شد؛ کودکان و نوجوانان کیک عید غدیر درست می کنند

صد کادو: به گزارش صد کادو، مدیر اجرائی موکب شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: درست کردن کیک عید غدیر، رنگ آمیزی، نقاشی صورت و کاریکاتور ازجمله کارهایی هستند که در بخش کودک و نوجوان موکب شهید ابراهیم هادی انجام می شوند.

محمد مظفری مدیر اجرائی موکب شهید ابراهیم هادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره ی برگزاری این موکب در مهمانی ده کیلومتری غدیر اظهار داشت: موکب مردمی شهید ابراهیم هادی سال ۱۳۹۵ توسط ۱۴ نفر از جوانان و نوجوانان مجیدیه تهران تشکیل شد.
وی اضافه کرد: برگزاری موکب یکی از اقدامات گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است. علاوه بر راه اندازی موکب در مناسبت های مذهبی همچون ایام فاطمیه، محرم و صفر، عید غدیر، نیمه شعبان، دهه فجر و … هیأت هفتگی هم در گلزار شهدا تهران راه اندازی.
مدیر اجرائی موکب شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: با اعلان اینکه موکب شهید ابراهیم هادی با حضور ۴۰ خادم در سه بخش فرهنگی، کودک و نوجوان و پذیرایی در مهمانی ده کیلومتری غدیر حضور فعال دارد، اظهار داشت: ۵۰ هزار لقمه ناگت مرغ و ۳ هزار لیوان آب هندوانه برای این مهمانی تدارک دیده شده است. همین طور پاکت هایی که حامل وصیت نامه شهداست بین مردم توزیع می شود. اهدا شال و روسری هم بخش دیگری از کارهای فرهنگی موکب یاد شده است. درست کردن کیک عید غدیر، رنگ آمیزی دیوار، نقاشی صورت و کاریکاتور در بخش کودک و نوجوان نیز به انجام می رسد.
مظفری اظهار داشت: عید غدیر، بزرگ ترین عید شیعیان است. الحمدالله بواسطه مهمانی ده کیلومتری غدیر این عید در تهران و شهرهای دیگر و حتی جهان گسترده شده است. ما این مهمانی و جشن را پله ای برای تمدن سازی اسلامی می دانیم؛ ان شاالله بتوانیم در این تمدن سازی نقشس داشته باشیم. مردم تهران را دعوت می کنم همراه با خانواده خود در مهمانی ده کیلومتری عید غدیر حضور داشته باشند تا از برنامه هایی که برای آنها تدارک دیده شده است بهترین استفاده را ببرند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گزارش صد كادو مطرح شد؛ کودکان و نوجوانان کیک عید غدیر درست می کنند بسته هستند Date | 22/06/2024

categories & tags