در گزارش صد كادو مطرح شد؛ ۱۲ هزار پرس غذای گرم در مهمانی غدیر توزیع می کنیم

    Home  /  جشن  /  در گزارش صد كادو مطرح شد؛ ۱۲ هزار پرس غذای گرم در مهمانی غدیر توزیع می کنیم

در گزارش صد كادو مطرح شد؛ ۱۲ هزار پرس غذای گرم در مهمانی غدیر توزیع می کنیم Image

در گزارش صد كادو مطرح شد؛ ۱۲ هزار پرس غذای گرم در مهمانی غدیر توزیع می کنیم

به گزارش صد کادو، مدیر هیأت ائمه اطهار(علیهم السلام) اظهار داشت: ۱۲ هزار پرس غذا که ۷ هزار پرس کوبیده و ۵ هزار پرس آب دوغ خیار است، در مهمانی ده کیلومتری غدیر توزیع می شود.

محمدرضا سبحانی مدیر هیأت ائمه اطهار (علیهم السلام) درباره ی برگزاری موکب ائمه اطهار (علیهم السلام) در مهمانی ده کیلومتری غدیر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیأت ائمه اطهار (علیهم السلام) بیش از ۱۰ سال است که در مناسبت های مذهبی همچون ایام فاطمیه، محرم و صفر، اربعین، ۱۳ رجب، نیمه شعبان و جشن عید غدیر در میادین مختلف تهران مبادرت به برگزاری موکب می کند.
وی با اشاره به مهمانی ده کیلومتری غدیر اضافه کرد: در این مهمانی توسط این موکب ۷ هزار پرس غذای گرم کوبیده توزیع می شود. همین طور با مشارکت هیأت فاطمیه ۵ هزار آب دوغ خیار هم نیز توزیع خواهد شد.
مدیر هیأت ائمه اطهار در ادامه سخنان خود اظهار داشت: موکب ائمه اطهار (علیهم السلام) وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست و بطورکامل مردمی است. ۸۰ نفر در این موکب مشغول خدمت رسانی هستند که برای آماده شدن برای حضور در مهمانی ده کیلومتری از یک ماه قبل کارهای خودرا آغاز نموده اند.
سبحانی اظهار داشت: استقبال مردم در جشن غدیر از موکب ها بی نظیر است. آنقدر جمعیت در این مهمانی زیاد است که تردد از مقابل موکب ها به سختی به انجام می رسد. به برکت نام امیرالمومنین (علیه السلام) مهمانی ده کیلومتری غدیر در دنیا مطرح و جهانی شده است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گزارش صد كادو مطرح شد؛ ۱۲ هزار پرس غذای گرم در مهمانی غدیر توزیع می کنیم بسته هستند Date | 20/06/2024