خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

    Home  /  جشن  /  خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند Image

خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند

به گزارش صد کادو، سرپرست کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تأکید بر این که کارگروه ها عرصه خرد جمعی است، اظهار داشت: ما تصدی گری نمی نماییم بلکه فعالیتی در راستای هم افزا شدن برای اقدام داریم.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، عاطفه خادمی در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس و در اولین جلسه این کارگروه امسال بعد از شنیدن سخنان اعضا و مدعوین در فضایی صمیمی، اظهار داشت: فعالیت شورایی و هم افزایی عمل کردن کارگروه، دغدغه اصلی ما است.
وی با اعلان اینکه کارگروه ها عرصه خرد جمعی هستند و نه اظهار نظرهای شخصی اشاره کرد: کارگروه مد و لباس کشور تصدیگری نمی کند بلکه فعالیت آن هم افزا شدن برای اقدام است.
وی تغییر مدیریت ها در کارگروه را چرخش نخبگانی دانست و اظهار داشت: لازمه پویایی هر کارگروه یا شورایی چرخش نخبگانی است.
بیشتر بخوانید:
ماجرای تغییرات مدیریتی در شورای فرهنگ عمومی چه بود؟
خادمی بر ایجاد مفاهمه در کارگروه ساماندهی مد و لباس اصرار کرد و اظهار داشت: خوشبختانه درباب بنیان نظری، تکلیف ما در کارگروه ساماندهی مد و لباس روشن است چونکه بنیان های نظری ما برمبنای منابع دینی و قوانین کشور بنا نهاده شده است. حل مسئله های راهبردی فعالیتی است که در کارگروه ها باید شکل بگیرد.
وی همین طور بر توجه به “ایران فرهنگی” اصرار کرد و اظهار داشت: صیانت از ایران فرهنگی رسالت ما است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار داشت: بطور قطع نگاه به حوزه فرهنگ نگاه نرم است و ما باید این صبوری را داشته باشیم تا در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به سمت هدف حرکت نماییم.
بنابر اعلام روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی وی بر توجه به ذائقه سازی و ذائقه شناسی برمبنای بینش گرایش و رفتار اصرار کرد و اظهار داشت: امید دارم تجربه موفقی در کارگروه مد و لباس کشور رقم بخورد تا شاهد همدلی و هم افزایی در آن باشیم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای خادمی: کارگروه ساماندهی مد و لباس تصدی گری نمی کند بسته هستند Date | 17/06/2024

categories & tags