اول و دوم خرداد؛ همایش پویایی جمعیت وسیاستگذاری های فرهنگی واجتماعی برگزار می گردد

    Home  /  جشن  /  اول و دوم خرداد؛ همایش پویایی جمعیت وسیاستگذاری های فرهنگی واجتماعی برگزار می گردد

اول و دوم خرداد؛ همایش پویایی جمعیت وسیاستگذاری های فرهنگی واجتماعی برگزار می گردد Image

اول و دوم خرداد؛ همایش پویایی جمعیت وسیاستگذاری های فرهنگی واجتماعی برگزار می گردد

به گزارش صد کادو، نخستین پیش همایش ملی پویایی جمعیت و سیاست گذاری های فرهنگی و اجتماعی روزهای اول و دوم خرداد در تالار گفتگوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نخستین پیش همایش ملی «پویایی جمعیت و سیاست گذاری های فرهنگی و اجتماعی» با حضور استادان و پژوهشگران حوزه جمعیت توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و انجمن جمعیت شناسی ایران روزهای اول و دوم خرداد در تالار گفتگوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می گردد.
باروری پایین در ایران؛ الزامات، بایسته های سیاستگذاری، الگوها، پیامدها و سیاست های مهاجرت های داخلی و خارجی در ایران، لزوم بررسی ابعاد مختلف سقط جنین در ایران، سالخوردگی جمعیت در ایران و تحولات خانواده در ایران محورهای این پیش همایش است.
همایش مذکور روزهای اول و دوم خرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ در تالار گفتگوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد، پل نصر، دانشکده علوم اجتماعی برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اول و دوم خرداد؛ همایش پویایی جمعیت وسیاستگذاری های فرهنگی واجتماعی برگزار می گردد بسته هستند Date | 23/05/2024