همزمان با روز امور تربیتی اسلامی؛ تشکل های مردمی با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار می کنند

    Home  /  جشن  /  همزمان با روز امور تربیتی اسلامی؛ تشکل های مردمی با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار می کنند

همزمان با روز امور تربیتی اسلامی؛ تشکل های مردمی با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار می کنند Image

همزمان با روز امور تربیتی اسلامی؛ تشکل های مردمی با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار می کنند

صد کادو: صد کادو: روز امور تربیتی و تربیت اسلامی دیدار تشکل های مردمی با حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز دوشنبه ۸ اسفند انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، همزمان با هشتم اسفندماه، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی دیدار تشکل های مردمی با حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می شود.
ناصر امین زاده با اشاره به برگزاری این جلسه اظهار داشت: هشتم اسفندماه در تقویم ما، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده است. اهمیت توجه به موضوع تربیت خصوصاً از سنین کودکی، یکی از مطالبی است که در اندیشه اسلامی بارها بدان اشاره شده است. نهادهای مختلفی دراین زمینه فعال اند که در رأس آنها آموزش وپرورش و دانشگاه ها به چشم می خورند.
وی اضافه کرد: از سویی دیگر، نهادهای مردمی زیادی نیز در عرصه های تربیتی فعال اند که کارهای متنوعی را در این عرصه انجام می دهند.
امین زاده با اشاره به ماموریت شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: یکی از ماموریت های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه به موضوع پرورش و تربیت است. از ین جهت، امروز جلسه ای با حضور حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می شود. وی در جلسه ای با تعدادی از فعالان تشکل های مردمی در عرصه های تربیت دختران دیدار کرده و گفت و گو خواهدنمود.
وی اضافه کرد: همچون مهم ترین برنامه های این جلسه می توان به گپ و گفت درباره ی حوزه های تربیتی دختران، شنیدن نقطه نظرات فعالان تشکل های مردمی و سخنرانی حجت الاسلام خسروپناه اشاره نمود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای همزمان با روز امور تربیتی اسلامی؛ تشکل های مردمی با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار می کنند بسته هستند Date | 01/03/2023