به گزارش صد كادو رئیس مركز ارتباطات شهرداری تهران، به تبلیغات یك برند كه به شهرداری تهران نسبت داده شده بود، واكنش نشان داد.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود، نسبت به تبلیغات یک برند که به شهرداری تهران ارتباط داده شده بود، واکنش نشان داد و نوشت:
“وفق قانون؛ ضوابط تبلیغات شهری از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شده است. این تابلو با مجوز ارشاد اکران شده بود و البته دو روز قبل از محرم و با هماهنگی تعویض شد.”
وی نوشت: “این شهر عزادار سیدالشهداست، مبادا احساسات پاک مردم به حسین(ع) و عزایش، مستمسک بهره برداری های سیاسی شود.”
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، چندی قبل یک برند شست وشوی لباس، تبلیغاتی را در مورد محصول جدید خود در حوزه شست وشوی لباس مشکی در سطح شهر اکران کرده بود که باعث انتقاد بعضی از افراد شده بود.
categories & tags
In جشن, جشنواره, کادو, هدیه
By ارتباطات, فرهنگ, وزارت