در حالی كه فینیكس سكوت كرده است؛ پاسخ مستندساز به گروگان گیر اوكراینی

    Home  /  جشن  /  در حالی كه فینیكس سكوت كرده است؛ پاسخ مستندساز به گروگان گیر اوكراینی

در حالی كه فینیكس سكوت كرده است؛ پاسخ مستندساز به گروگان گیر اوكراینی Image

در حالی كه فینیكس سكوت كرده است؛ پاسخ مستندساز به گروگان گیر اوكراینی

به گزارش صد كادو كارگردان مستند ساكنان زمین در پاسخ به رویداد گروگان گیری در اوكراین اظهار داشت: ما از ترور برای بیدار كردن مردم در مقابل ترور استفاده نمی نماییم.

به گزارش صد کادو به نقل از ورایتی، کارگردان فیلم «ساکنان زمین» که مستندی درباره حقوق حیوانات است و در گروگان گیری در اوکراین عنوان شد، با محکوم کردن این حادثه گفت ما مردم را ترور نمی نماییم تا آنها را از ترور آگاه نماییم.
شان مانسون کارگردان این پاسخ را بعد از آن داد که مردی مسلح در اوکراین که بعنوان ماکسیم کریووش ۴۴ ساله از وی یاد شده روز سه شنبه ۱۳ نفر را به گروگان گرفت تا رئیس جمهوری کشورش فیلم «ساکنان زمین» با نریشن خواکین فینیکس را به مردم معرفی نماید.
رییس جمهوری هم برای ختم این ماجرا یک ویدیوی کوتاه روی فیسبوک منتشر نمود و از همه خواست تا این مستند را که سال ۲۰۰۵ ساخته شده تماشا کنند. وی بعداً این پست را حذف نمود.
مانسون در اطلاعیه ای که منتشر نمود نوشته است: «ساکنان زمین» تایید کننده اعمال تروریستی نیست و پیام آن به مفهوم هیچ نوع حمایتی از چنین رفتاری نیست. پیام این فیلم پشتیبانی از میلیاردها حیوان بی دفاعی است که روی زمین سلاخی می شوند؛ کاری که نه تنها برای انسان ها مضر است، بلکه باعث تغییرات آب و هوایی هم می شود.
وی در ادامه افزوده: در هر حال ما از ترور برای بیدار ساختن مردم در مقابل ترور استفاده نمی نماییم. قلب ما همراه همه کسانی است که در این رویداد متاثر شدند، با خانواده هایشان، همان گونه که با مقاماتی که تمام تلاش شان را کردند تا جانی به خطر نیفتد. امیدواریم که همه ما به سمت عدم خشونت به صورت کل، پیش برویم.
در فیلم «ساکنان زمین» استفاده از حیوانات در صنایع کشاورزی و تحقیقات علمی بررسی شده و با استفاده از فیلم هایی که با دوربین های مخفی گرفته شده نشان داده می شود که حیوانات چقدر رنج می برند.
فینیکس که یک فعال جدی حقوق حیوانات است هنوز در اینباره اظهار نظری نکرده است. وی اخیرا هم در یک فیلم در پشتیبانی از محیط زیست که توسط مانسون ساخته شده، بازی کرده است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در حالی كه فینیكس سكوت كرده است؛ پاسخ مستندساز به گروگان گیر اوكراینی بسته هستند Date | 23/07/2020

categories & tags