یك طراح مد و لباس ایرانی معتقد می باشد كه «زمان آن رسیده است كه یك گام برداریم و برای كل صنعت مد در خاورمیانه ایستادگی نماییم و بدون شك كوشش های جمعی ما برای نجات افرادی كه تحت تاثیر این بحران قرار گرفته اند، به پایداری صنعت ما كمك خواهدنمود.»
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، بهنود جواهرپور، طراح مد و لباس ایرانی که در سال ۲۰۰۵ برند «بهنود» را در شهر ناپل در ایتالیا به ثبت رسانده است، درباره تازه ترین کارهای خود خصوصاً از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شرکت مد خاورمیانه بهنود، فعالیتی آنلاین برای کمک به متخصصان صنعت مد و خصوصاً کارگرانی که به شدت تحت تاثیر بحران کرونا در منطقه خاورمیانه قرار گرفته اند، راه اندازی کرده است و ما در طول این مدت، تلاش نموده ایم برند ایتالیایی مستقر در دبی و دیگر خانه های مد منطقه ای را تشویق نماییم به جنبش مقابله با کرونا از دریچه صنعت مد ملحق شوند تا به مردم نیازمند بیشتری در سطح جهان کمک کنند.
او اظهار داشت: زمان آن رسیده است که یک گام برداریم و برای کل صنعت مد در خاورمیانه ایستادگی نماییم و بدون شک کوشش های جمعی ما برای نجات افرادی که تحت تاثیر این بحران قرار گرفته اند، به پایداری صنعت ما کمک خواهدنمود. حالا زمان عمل بعنوان یک فعال در صنعت مد است و باید برای گذراندن هر چه بهتر این شرایط با یکدیگر متحد شویم.
این طراح لباس مقیم در ایتالیا تصریح کرد: خیلی از کارکنان صنعت مد شغل خودرا به سبب بحران از دست داده اند و آنهایی که در رده اقتصادی پایین تر هستند بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته اند، حال آن که ما باید گام های بزرگی برای مراقبت از آنها برداریم و راه های جدیدی برای حفظ این افراد خلاق در راه خود ایجاد نماییم.
او درباره بنیاد و موسسه خیریه بهنود اظهار داشت: موسسه بنیاد بهنود، یک سازمان خیریه درحال توسعه و کمک به استعدادهای خلاق برای رسیدن به پتانسیل کامل خود بوسیله کارهای متعدد، کارگاه ها و ابتکارات جهانی است.
این طراح لباس با تاکید بر اینکه مردم فکر می کنند که مد فقط در حوزه تجملات است در صورتیکه مد یک لزوم محسوب می شود، اظهار نمود: لباس یکی از نیازهای اولیه بشر است؛ همانگونه که در این زمان های چالش برانگیز دیده ایم ساختن ماسک، لباس های آزمایشگاهی، کفش و دیگر لوازم محافظ یکی از مهم ترین ابزارها برای محافظت از ما در مقابل ویروس می باشد.
مدیرعامل برند بهنود درباره کمپین راه اندازی شده بمنظور مقابله با کرونا بیان کرد: این ابتکار عمل برای همه افراد شاغل در صنعت مد که بطور مستقیم یا غیرمستقیم تحت تاثیر ویروس قرار گرفته اند، اعمال می شود. آنها باید فرم ساده ای را پر کنند و من شخصا هر فرم و هر درخواستی را خواهم خواند و بررسی خواهم کرد که برند من چگونه میتواند از آنها پشتیبانی کند. در این راستا سایر کارمندان مراکز مد، کارگران کارخانه ها، خیاطان، برشکارها، مدیران فروش و سایر افرادی که نیاز به کمک دارند لازم است به آدرس اینترنتی www. instagram.com/behnoode یا هشتگ #BenoodeGivesBack مراجعه نموده و روی پیوند موجود در بیو کلیک کنند تا به سمت فرم هدایت شوند.
وی در خاتمه اظهار داشت: مد همیشه شکلی از بیان خلاقانه است. مردم به لباس هایی نیاز دارند که بپوشند و سبک آنها بیان شخصیت آنها است. من معتقدم که هر فرد پس از بحران کرونا بطور متفاوتی واکنش نشان خواهد داد و اغلب مردم به دنبال فرصت برای لباس پوشیدن و بیرون رفتن هستند، به خصوص پس از این که به مدت طولانی در خانه بودند و من عمیقا معتقدم که هنر صنعت مد برمبنای همین نیاز، بازگشت باردیگر خواهد داشت.
categories & tags
In جشن, جشنواره, کادو, هدیه
By اینترنت, سازمان, شركت, صنعت