به گزارش صد كادو مصطفی رضایی با اشاره به بازخوردهای برنامه مشق دو در روزهای دهه فجر بیان كرد كه تلاش كردند دغدغه نوجوانان را به گوش جامعه و مردم برسانند.
مصطفی رضایی كارگردان برنامه «مشق دو» درباره این مجموعه كه در روزهای دهه فجر روی آنتن شبكه دو سیما رفت به خبرنگار مهر اظهار داشت: «مشق دو» سبكی كاملاً متفاوت داشت كه شاید كمتر نمونه هایی از آنرا در تولیدات رسانه ها در حوزه كودك و نوجوان شاهد می باشیم. وی افزود: انتخاب مدارس بعنوان میزبان اصلی و البته در چارچوب تریبون بعنوان بستر گفتگوها، یكی از تصمیمات بسیار درست تیم سیاست گذاری این برنامه بود. این كارگردان برنامه های تلویزیونی عنوان كرد: استقبال نوجوانان از «تریبون نوجوونی» كه یكی از آیتم های برنامه بود سبب دلگرمی و انگیزه بیشتر از پیش گروه شد. خیلی از نوجوانان تمایل به حضور و شركت فعالانه در پای تریبون را داشتند و با ورود تیم تصویربرداری به مدارس شور و نشاط بسیار زیادی را در بین دانش آموزان شاهد بودیم. رضایی درباره مطالبات و دغدغه هایی كه از سوی نوجوانان مطرح می شد، اظهار نمود: از طرفی گفتگوها و پاسخ های نوجوانان در پای تریبون سبب شگفتی همه عوامل بود و ما را بر آن داشت تا در بخش هایی بدون پرسیدن سوال، صرفاً نظاره گر گفتگوهای نوجوانان در مورد مباحث در رابطه با موضوعات برنامه باشیم. وی عنوان كرد: در روند تولید با چالش های مختلفی همراه بودیم. بعنوان مثال از آنجایی كه هسته اصلی شكل گیری برنامه بر پایه درك بهتر مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب شكل گرفته بود و از سویی «مشق دو» یك برنامه كاملاً تعاملی با مخاطب به شمار می رفت، روند تولید آن می بایست از یك سو با نظرات و دیدگاه های مخاطبان پیش می رفت و از سوی دیگر باید به خط مشی اصلی برنامه متعهد می ماند. رضایی در انتها اظهار داشت: هدف تیم سازندگان «مشق دو» رساندن حرف نوجوانان به گوش همه مردم از «تریبون نوجوونی» در رسانه ملی بود كه خوشبختانه با بازخورد مثبت و قابل توجهی همراه شد و اگر قرار باشد فصل های بعدی این برنامه به تولید برسد همین روند مطالبه گرانه را ادامه خواهیم داد.
categories & tags
In جشن, جشنواره, کادو, هدیه
By تولید, شركت